perjantai 11. kesäkuuta 2010

Hiusjuttuja - part 1

Mun elämässäni on tällä hetkellä kaksi eri asiaa, joita käytettyäni saan aina kommentteja, että olenko käynyt kampaajalla tai tehnyt jotain muuta hiuksilleni. Viimeisin hankintani on GHD -muotoilurauta.

Olin aika fiiliksissä jo pelkästään näistä ihanista paketeista.

Ja aina vaan parani, mitä pidemmälle pääsi!



Tadaa, siinä se ihanuus on. Itse rauta oli vähän plööhpettymys ulkonäöltään, koska nuo ihanat pakkaukset vievät voiton. :D

Mutta voi että tätä rautaa. <3 Ei sitä turhaan hehkuteta kuinka hyvä se on! Nyt mäkin voin hyvällä omallatunnolla hehkuttaa tuota kapistusta. Se on aivan ihana ja mahtava ja täydellinen! En ymmärrä, miksen aiemmin jo tilannut tuota. Siinä olis monta Bad Hair Day:ta pelastettu.. Mä niin rakastan tota rautaa.

Ja tältähän tuo itse rauta sitten näyttää, ite unohdin ottaa pelkästä raudasta kuvan..

Ihan ensimmäiseksi se lämpiää tosi nopeasti. Menee varmaan joku 15 sekuntia, kun raudan pistää päälle ja sitten se on käyttövalmis. Sen lisäks toi liukuu hiuksissa tosi hyvin, vanhalla suoristusraudalla se oli sellaista tökstökstöks suoristamista, ja yleensä sama kohta piti käsitellä vähintään kahteen kertaan, jotta sai edes vähän suoraa lopputulosta. Tällä raudalla riittää vain yksi kerta, ja nuo suoristukset muuten pysyy! Tällä hetkellä ennätys on 4 päivää, ja tuskin yritän edes yrittää pidempää aikaa, koska hiuksetkin pitää tosiaan välillä pestä. ;) Vanhalla raudalla hiukset olivat jo saman illan aikana aika karsean näköiset...

Mä kyllä ehdottomasti suosittelen tätä rautaa kaikille, jotka hiuksia haluavat/joutuvat suoristelemaan tai vaikka kihartamaan. Mulla on toistaseks liian lyhyt tukka, et kiharat näyttää ihan pöntöiltä, mutta tiedän jo valmiiks että jos joskus onnistun kasvattamaan pidemmät hiukset, niin rakastan tätä rautaa yli kaiken kiharoiden tekemisessä. Nyt rakastan sitä suoristajana. <3

Niin, oman rautani tilasin netistä Feeluniquesta, mutta kannattaa tosiaan muistaa ulkomaita tilatessa nuo tullirajat.. Minä en nimittäin muistanut, mutta onneksi rauta ei joutunut tulliin. Kannattaa myös tarkistaa luotettavat nettikaupat ghd:n sivuilta, ja sitten kun raudan on saanut, niin rekisteröidä se. Mä panikoin koko ajan, että mun rauta katoaa matkalla, tai että se on feikki, mutta onneks kumpaakaan ei tapahtunut. Jos tuo rauta olisikin ollut feikki, niin ihan varmana se olis lähteny bumerangina takaisin, koska mä en olis suostunut maksaan yhtään mitään ei-aidosta raudasta, ja toivon ettei kukaan muukaan..

Kun pitää nää kaks (kolme) vinkkiä mielessä, niin eiköhän kaikki mene ihan hyvin.
1. Tarkista luotettavat nettikaupat
2. Rekisteröi rauta
(3. Jos nettishoppailu ei innosta, osta rauta Suomesta)

Sitten niihin kommenteihin. Kun ekan kerran suoristin hiukseni tuolla raudalla ja tapasin kaverini, niin heti tuli kommettia että oon käynyt kampaajalla. Ei, mä vaan suoristin mun hiukset (uudella kalliilla raudalle, heh). Samaisen kaverin äiti sanoo samaa heti perään, et oon tehnyt jotain hiuksilleni, värjännyt tai leikannut. Ei, edelleen ne on vaan suoristettu. :D Ja sitten kaupassa toinen kaverini sanoo, et olen käynyt kampaajalla. Muiltakin on kommenttia tullut, joten täytyy kyl sanoa että ihan huippuhyvä ostos tuo rauta. Melkein tekis mieli tilata se kapeampi GHD, et sais tehtyä pikkuisia kiharoita, mutta ehkä mä tyydyn toistaiseksi tuohon nykyiseen rautaan. Ylppäripukupostauksessa muuten näkyy, miltä mun hiukset näytti kerrankin suorina.

Ei kommentteja: