perjantai 18. kesäkuuta 2010

Päiväni mun

Oon vihdoinkin oppinut hillitsemään hiustuotteiden ostelua.. Tai sitten en, koska mielessä oli koko ajan tuleva hiutuotetilaukseni.

Kävin siis toissapäivänä jälleen kerran Löytötexissä, ja eksyin hiustuotehyllyn lähettyville. Ensin olin pitkän aikaa hiusvärihyllyn kohdalla, ja pitelin montaa eri vaaleaa väripakkausta käsissäni. Mietin että pitäiskö vähän värjätä hiuksia, vai ei. Noh, miestyöntekijä siinä pariin otteeseen kävelee siitä ohi ja aina mulla on eri paketti kourassa. Lopulta  päätän, että en halua rääkätä hiuksiani yhtään enempää, ja mietin samalla että onhan mulla vielä sitä Rial-vaalennusvoidetta jäljellä, jos mieli tekee vaalentaa olematonta tyvikasvua.

Sitten siirryn shampoiden ja hoitisten luo. Taas sama juttu. Aina mulla on eri puteli kädessä, kun tää samainen mies kävelee ohitse. Välillä tietenkin tutkailen innoissani shampoiden tai hoitisten INCI-listoja, ja tuskailen kun haluan ostaa taas muutaman lupaavalta vaikuttavan tuotteen. Kiltisti kuitenkin laitoin aina tuotteet takaisin hyllyyn. Pikku hiljaa alkoi nolottaa se pelkkä tuotteiden hiplailu ja olla ostoskori tyhjänä, varsinkin kun myyjä on varmaan kymmeneen kertaan kävellyt ohitse. Lopulta päätin siirtyä kosmetiikkapuolelle. Siellä sitten sama juttu.. Haluan ton, ton, ton ja ton, ja toikin ois ihan kiva. Lopulta alkoi oden teolla nolottaa, ja samalla totesin potevani jotain hius- ja kosmetiikkatuotteiden osto/kokeiluhimoa, joten nappasin mukaan seuraavat:


Lumenen Mustaherukka- ja Vadelmavartaloemulsiot


sekä Herbinan MarjaSpa Kasvoveden. Ainakin kaikissa on ihanat tuoksut.. :D Ja kerrankin pystyin olemaan ostamatta yhtään uutta hiustuotetta, vaikka monta houkutusta oli! Edistystä, sanon minä.

Ei kommentteja: