keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Puolivuosikatsaus: laihdutus

Paljonkos sitä on tullut kutistuttua puolen vuoden aikana? Aika paljon, yllätyin kyllä itsekin tuosta määrästä. Voin vain kuvitella millainen tankkeri olin alkuvuodesta, kun vieläkin voisin laihtua vähintään saman verran kuin tähän mennessä.. Ja kilojakin tosiaan voisi edelleen lähteä vähintään se 10..

Pohje: -3,5 cm
Reisi I: -5 cm
Reisi II: -2 cm
Lantio: -2 cm
Maha: -7cm !!!
Vyötärö: -5 cm
Paino: -1,7 kg :'D

Eli senttejä lähti yhteensä 24,5, tyytyväinen olen. :) Mutta toi paino.. Kuten huomata saattaa, mun paino  on jojoillut koko helvetin vuoden, eikä painoa ole juuri mitään lähtenyt. Viime kuun aikanakin laihduin pari kiloa, silti koko vuoden summa jää alle kahteen kiloon. En tiä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Nyt ehkä uskon kaveriani, joka sanoi että olen laihtunut ihan vtusti, koska mulla ei oo muka paljo mitään mahaa. :D Intin kyllä vastaan etten ole laihtunut, mutta silloin en tosiaan tiennyt että mahasta niitä senttejä on lähtenyt noin paljon. Ei näköjään kannata sokeasti tuijottaa sitä vaakaa, vaan ottaa mieluummin mittanauha käyttöön. Kyllä mäkin painaisin mieluusti paljon vähemmän, mutta täytyy olla tyytyväinen että edes niitä senttejä on tippunut.

Laihdutus jatkuu taas, toivottavasti hyvin tuloksin.

Ei kommentteja: