keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Zumbaa

Tänään koetin zumbata ensimmäisen kerran. Tosin en tuota ehkä ihan zumbaamiseksi kutsuisi, sillä pääsin vasta liikkeiden opetteluvaiheeseen, ja siitäkin jäi vielä puolet huomista varten. :D Yhteensä tuo video, jossa nuo liikkeet esitellään ja opetetaan kestää tunnin, ja tänään ehdin vain puolisen tuntia käydä sitä läpi. Yllättävän kivaa ja helppoa kuitenkin oli, tosin kyllä se homma vaikeaksi muuttui siinä vaiheessa, kun liikkeet piti tehdä nopeaan tahtiin. Huomenna tosiaan ajattelin opetella nuo loput liikkeet ja tehdä 20 min ohjelman. :)

Leipä- ja karkkilakko sujuu edelleen hyvin. Ihmettelen kyllä sitä, miten helppoa on jättää tiettyjä ruoka-aineita pois ruokavaliosta. Mä olen esimerkiks itse tottunut syömään leipää todella paljon ja joka päivä, mutta nyt leipälakon aikana ei oo tehnyt ees mieli syödä leipää. Oon tullut siihen tulokseen, että oon tainnut (ja taidan osittain vieläkin) syödä vain syömisen ilosta. Tähän sopii aika hyvin ajatus, että toiset syövät elääkseen ja mä elän syödäkseni. Ainut huono puoli tässä viikossa on ollut se, että sorruin vähän herkuttelemaan suklaamuffinsseja, joissa oli sisällä aivan ihania suklaapalasia. <3 Mutta karkkilakkoonhan tuo ei vaikuta, koska suklaapalat olivat leivoksessa, eikä niitä nyt kukaan hullu rupea nyppimään sieltä pois. ;D

Ei kommentteja: