perjantai 26. helmikuuta 2010

7. taivas

Arvatkaa kuka leijuu seitsemännessä taivaassa?

Ja tässä syy:
Tilailin tässä joku aika sitten Hairsupermarketista hiustuotteita ihan mukavalla summalla. Noh, mun paketti oli siis lähetetty väärälle henkilölle (voi sitä onnekasta, joka sen paketin saa). Siinä samalla sit eilen mietin, et miksei mulla ikinä käy niin hyvä tuuri, et saisin jonkun muun tavarat. Eikä tässä vielä kaikki, mun toive toteutui! Ilmeisesti tuolla briteissä koko homma on mennyt päin peetä, en tiedä onko syyllinen Hairsupermarket vai DHL. (ilmeiseti vika on DHL:n, ja koko lähetetty erä on mennyt väärille henkilöille) Osa tilauksista on siis mennyt sekaisin ja lähetetty väärille henkilöille. Tänään pihaan ajoi auto, ja sitten ovella onkin kaksi miestä kysymässä olenko kotona. Heh, joka naisen unelma. :D Ja minä suorastaan syöksyn ovelle, kun kuulen et mun nimi mainittiin. Ja mitäs näillä herroilla olikaan mukana, Ylläripaketti! <3 Tunsin kuinka mun silmät alkaa säikyä ja hymy leviää korviin asti. (niin toinen näistä miehistä oli vielä aikas söpö tapaus) Mun eilinen toive oli niiin kuultu, ja eikun paketti auki. Mitäs väliä sillä on, vaikka oma kallis paketti on kadoksissa, kun sentään jotain tuli! Ja riemua lisää tietty se, että mun oikea paketti lähti tänään tulemaan tänne Suomeen päin. :) No, tuolla paketissa oli jonkun ranskalaisen shampoot, 2 kpl 1,25 litran shampoita, yhteensä siis 2,5 litraa.. Meikäläisellä on nyt sit shampoita seuraavaks 10 vuodeks, ellei noita tarvi palauttaa. Täytyy siis ottaa yhteyttä HSM ja kysyä, miten asian kanssa menetellään. Ehkä tän koko homman vois tiivistää ajatukseen ei oo riemulla rajaa, kun päästänsä vajaa. Siitä sitten vaan yli-innoissani ja innosta säteilevänä käymään koulussa.

Lisää riemua tuo se, että ostin tänään liput Yön keikalle, ja huomena pääsee siis vähän bilettämään. Mä lievästi sanottuna olin koko aamun siellä seitsemännessä taivaassa, ja melkein toivoin et joku tulis ja tiputtais mut takas maan pinnalle. Nyt into on jo vähän laantunu, mut silti oon aikas iloisella tuulella. :D

Ei kommentteja: