perjantai 26. helmikuuta 2010

Hiusjuttuja

Tässä ois mun hiusten kehitystä tai kehittymättömyyttä kuvina.


Joskus mulla oli pitkät hiukset.. Todella kuivilta ne kyllä näyttää, mutta tuo onkin aikaa ennen kunnon hiustuotteita. ;)


Näin lyhyeks ne vedettin keväällä/kesällä '08. A-linjainen polkka, jonka kasvatin pidemmäksi vanhojentansseihin. Tanssien jälkeen leikkautin taas A-linjaisen, hieman pidemmän polkan. Tykkäsin kyllä tuosta mallista, se oli ihana kesällä. :) Ainakin huomaa, et hiukset on kasvanu aika nopeasti, kun katsoo noita seuraavia kuvia.


Näin jälkeenpäin vois sanoo, et olihan noi hiukset ihan kivat. Ainakin kun näitä kahta kuvaa kattoo, mut onneks on olemassa kuvia, joissa ne myös näyttää hirveiltä. Itse asiassa se on mun naama, joka niissä kuvissa pahemmalta näyttää, kun hiukset. :D Mä melkein kaipaan etuhiuksia.. Mut jos muistelen sitä jokapäiväistä suoristamista, niin unohdan kaipauksen hetkeksi.


Joo, joku urpo on osannu taas kirjottaa, vika kuva on siis tammikuussa 2010 otettu, eikä '09.. (muokkailen ton joskus, jos jaksan..) Joka tapauksessa voin olla sentään tyytyväinen, et hiukset näyttää ihan ok kuntosilta. Vielä kun 20 cm sais kasvatettua, niin oisin tyytyväinen. Sit voisin huomata sen, et pitkät ei sovikaan mulle, ja leikata taas lyhyeks. :D
Joulukuun aikana oli siis operaatio alimmat hiukset takasin vaaleiksi. On ne edelleen vähän eri sävyä, kuin ylimmät hiukset, mutta en viitti enää tehdä niille mitään, koska ero ei ole mitenkään kovin paha.

Ei kommentteja: