maanantai 8. helmikuuta 2010

Heräämisen vaikeutta ja ajan puutetta

Mun piti tehdä tänään jotain erityistä, toisinsanoen siis herätä aamulla aikaisin. Noh, klo 8 kännykkä sit yritti epätoivosesti mua herättää, mutta onnistuin sit taas torkuttaan sitä puol 11 asti. Mitenköhän sitä sit pääsee ylös, kun oikeesti pitää herätä aikasin kirjotusten takia..

Jotain hyvää tässä päivässä sentään on. Mä lähdin tuntia aikaisemmin mun normaalille 5km lenkille, joten toi "aamu" ei sit menny osaltaan hukkaan. Normaalistihan mä siis odotelen, että ruoka on valmista ja syön, ja vasta 12 - puol yhen aikaan lähen lenkille, ja nyt lähdin jo 11 aikaan. Mulla on muuten ihan pirun kipeenä noi jalat, kiitos sen eilisen Kunto+ rasvanpoltto-ohjelman.. Se on oikeesti tehokas, ja tehon huomaa aina seuraavana päivänä. Ja mä en muuten eilen ees tehny sitä kokonaan. :D

Mun pitäis siivota mun vaatekaappi loppuun, kun sorruin taas siihen, et heitän vaan kaikki vaatteet sinne takas. Muutenkin pitäis siivota jokaikinen laatikko ja kaappi, mitä mun huoneesta löytyy. Mulla alkaa nimittäin mennä hermo tohon tavaramäärään.

Mä tässä joku päivä mietin, et näitä postauksia on varmasti kivempi lukea, kun niissä on kuvia. Siks aattelin et laittasin joka postaukseen ainakin yhden kuvan.. Tähän postaukseen mulla ei oo mitään sopivaa kuvaa, kunnes sit sain loistoidean!

Katsokaapa millainen söpöläinen meille eilen kotiutui.


Ja siis tuo mustavalkoinen on se uusin tulokas, siinä poseeraa siis puolisiskokset Minoriksen Blondi ja Minoriksen Tuulitukka. :)

Ei kommentteja: