maanantai 15. helmikuuta 2010

Behind blue nails

Mulla on kynsien hoito jäänyt viimeaikoina vähän vähemmälle. Siitä syystä nää kynnet on tällä hetkellä harvinaisen karmaisevassa kunnossa. Alotin sit eilen kynsien "hoidon" poistamalla vanhat lakat, ja olin lakkaamatta niitä vajaan päivän. :D Totesin et mun on pakko lakata ne, koska tänään mua oikeesti nolotti olla kellastuneilla kynsillä koulussa.

Tässä aseet, eli kaksi kolmivaiheista kynsien kiillotusviilaa ja lakat.

 

 


Lähtötilanne, hirveät kynnet. :(


 

 


Viilailujen jälkeen. Pinta selkeästi kiiltää, mutta keltaisuutta on edelleen.

 

 




Dependin sininen kynsilakka (nro 41) oli mun ensimmäinen sininen kynsilakka, jonka ansiosta rakastuin aivan täysin sinisiin kynsiin. Nyt tuo lakka vetelee viimeisiään, ja pahoin pelkään että se lentää tänään roskiin. Yritin sitten ostaa tuolle Dependin siniselle seuraajan, ja löysinkin ihan kohtalaisen hyvän värisen sinisen. Kyseessä on siis Wild and Crazyn w166 Ciudad Victoria.

Osaatteko arvata kumpi lakka on kumpaa?
 
Yksi kerros lakkaa.



Toisen kerroksen jälkeen.

 

 


Illalla luvassa postaus vielä valmiista kynsistä. ;)

Ei kommentteja: