torstai 11. helmikuuta 2010

Laihdutuspohdintoja

Hih, nyt lähti tän vuoden ensimmäinen hiustilaus. :P Hillitsin itseni, sillä tilasin vain 3 tuotetta! Ja kun katselin tuota omaa listaani, niin sieltä löytyi jopa 4 tuotetta, joista voisin hyvillä mielin lupua. =) Ehkä tää pullomeri alkaa tästä pikkuhiljaa vähentyä..

Oon tässä miettinyt, et miksei mun paino putoa vaik oon lisänny liikkumista tooosi paljon. Kyllähän Suurimmassa Pudottajassakin niiltä lähtee viikoittain ainakin kilo tai pari, ja tällä viikolla niiltä naisilta lähti 3-4kg. Miksei mulle tapahdu mitään? :'(  Tässä sit aikani kuluks kattelin tuolta maikkarin sivuilta näiden SP kilpailijoiden ruokapäiväkirjoja, ja totesin et ne syö ihan pirun vähän, jos niissä tosiaan lukee kaikki se, mitä kilpailijat syö päivän aikana.. Ja kyllähän ne näköjään liikkuu tehokkaaammin kuin minä. Ehkä mä nyt otan itteeni niskasta kii ja lopetan noi leppoisat kävelylenkit lisäämällä niihin satunnaisia juoksujaksoja. Ainakin tulee vaihtelua lenkkiin, kun välillä juoksee. :D Kokeilin meinaan tuota tänään, mut ehkä toi reilu 10 asteen pakkanen ei oo mikään paras sää juoksu/kävelylenkkeihin. Mut kuuma ainakin tuli ja syke nousi!


Nyt kun Suurin pudottaja -aiheeseen päästiin, niin jatketaan samalla linjalla. Viime jaksossahan tytöt polki sen tunnin pyörällä (eli toisinsanoen niillä oli spinning-tunti) pipot päässä, että siitä liikunnasta saa mahdollisimman paljon (hikeä) irti. Mä olen pariin otteeseen koittanut polkea pipon kanssa, koska mulla on ollu samalla hoitismuhittelut päässä. :D Siinä oikeesti on joka kerta tullut törkeän kuuma, ja pipo on kyllä aika äkkiä lähtenyt pois päästä. Tänään ajattelin kokeilla polkea vähintään sen puoli tuntia pipo päässä, eiköhän mun pitäis pystyä siihen, jos SP kisaajat pysty siihen kans ja ne sentään polki tunnin. Sitä paitti ne on mua painavampia, et aika säälittävää jos mä en pystyis.. Laihdutus jatkukoon.

Nyt on muuten maailmankirjat sekasin. Mä oon ehkä tottunut liikaa siihen, et käyn joka päivä sillä lenkillä. Tällä viikolla oon käyny aamuisin, ja nyt mua ehkä jopa ahdistaa se, et en huomenaamulla ehdi käydä sillä lenkillä. Kiittäkäämme tästä ah-niin-ihania äikän kirjotuksia.. Toki mä voin sen lenkkini tehä iltapäivällä, kun pääsen kotiin tai jättää yksikertaisesti välistä. Mut ei se oo sama asia. :/ Toi aamulenkki sitä paitsi piristää, mut en kyllä tasan rupee herään 6 aikaan, et ehtisin ennen kouluun menoa käydä lenkillä.

Ei kommentteja: