perjantai 5. helmikuuta 2010

Minne katosi tunnit?

Tää päivä on kyllä mennyt todella nopeasti. En oo juuri muuta tehnyt, kuin käynyt lenkillä, katsonut telkkaria ja pikkuisen lukenut ruotsia.. Päivä alkoi lupaavasti sillä, että heräsin vasta puoli 11 aikaan, siinä sitten hetken katoin telkkua ja aloin laittaa ruokaa. Sit pikapikaa syöminen ja hetken kuluttua lenkille. Tuli sit käveltyä 5km lenkki, ja päätin samalla käydä naapurissa (siellä kauempana asuvalla, eli jonkun puolen kilsan päässä) hakemassa Tupperware-tuotteet. No, tuo hakureissu vähän venähti, kun jäin sinne istuskelemaan tunniksi (ja rapsuttelemaan koiraa). Siinä sit kello alkoikin olla jo puoli kolme, ja sen jälkeen tää aika on vaan yksinkertaisesti kadonnut jonnekin.

Löysin sattumalta netistä kokeilemisen arvoisen hiuksiin jätettävän hoitiksen ohjeen, ja koska multa löytyi kaikkia tarvittavia ainesosia, niin päätin tehdä pienen satsin tuota. Tarkempi ohje löytyy täältä. Kyseisen hoitiksen nimi on siis Fox's Shea Butter Conditioning Cream. Itse käytin hoitoaineena tuota luottokamaa, eli Tigin Moisture Maniacia. Ja voi että tuota ton valmiin tuotteen tuoksua, mä muutenkin rakastan tuota MM tuksua, tekis melkeimpä mieli maistaa tuota mun uutta ihanaa jätettävää/latvasuojaa. Sen lisäks mun tekis mieli koittaa tehdä tuota lisää ja kokeilla OH hoitista ja XZ xylitolia ja tyrniä ja suklaavaniljaa ja.... Käytin tuossa mittana normaalia teelusikkaa pikkuisen isompaa lusikkaa, ja ihan hyvän kokoinen satsi tuota tuli. Saa nähdä kauan tuo mun käytössä kestä.



Ja koska mulla oli tylsää, askartelin tuohon purkin päälle "hienon" etiketin, johon kirjotin viä ohjeen, ettei se varmasti unohdu. :D

Pakko viä tunnustaa, et oon ihan täpinöissäni tosta tuotteesta, ja pakko mennä taas laittaan sitä latvoihin.. Huomenna onkin luvassa kunnon hemmotteluhetki hiuksille, ajattelin sekoitella muutamia öljyjä ja antaa niiden muhia jonkun aikaa (huomenna ei taida aikaa riittää 4 tuntiin) ja sitten tehokosteuttaa niitä Tigin OH:lla ainakin tunnin ajan, ja sitten latvoihin tuota uutta ihanuutta. Mulla ehkä todellakin on tylsää, kun kirjoittelen tai ylipäätään teen suunnitelmia, millä tuotteilla hiukset seuraavan kerran pesen.. Voiko mulla oikeesti olla tylsää, vaikka ois yo-kirjotukset edessä? Voi, koska ei niihin nyt koko aikaa jaksa todellakaan lukea, vaikka varmaan pitäis.

Ei kommentteja: