tiistai 9. helmikuuta 2010

ZZzzzzz......

Mä oon ihan väsyny, ja silmät ristissä tätäkin tässä just kirjottelen. Tein tänään historiallisen tempun ja heräsin puol 9 aamulla! Jotain aivan uskomatonta, ehkä ensimmäistä kertaa kuukauteen mun aamu ei mennyt hukkaan eli toisinsanoen nukkumiseen.No, olin sit tosi ahkera ja kävin heti aamusta 5km lenkillä, jälleen kerran :D Tosta lenkistä on tullut näköjään onneks hyvä tapa. Vaihtelu tietysti virkistäis, ja vois tässä välillä lähteä lenkille jonnekin muualle. Mähän voisin periaatteessa lähtee 3 eri suuntaan lenkkeileen, mut toi hiekkatiellä (pyh, se mikään hiekkatie talvella oo) lenkkeily on vieny voiton aina.



Kuva täältä.

Tuli sit koulussakin käytyä. Alunperin mun piti mennä käymään koululla sen takia, että saisin kuulla mun kesällä otetuista verikokeista tulokset. Samalla mun piti pyytää mun itsenäiset psykologian kokeet takasin. Ja sit meillä oli abikokous, joka oli aika turha ainakin mun osaltani. Kävin koulussa oikeastaan ihan turhaan, koska terkkarin ovessa luki iloisesti lappu, että tältä päivältä ajat on peruttu.. Niin mun tuuria oli myös se, että opettaja ei ollut tarkistanu mun kokeita, jotka tein sentään jo 2 viikkoa sitten. Halooooo, 2 viikkoa ja pari vaivasta koetta, ei pitäs olla kovin vaikee tarkistaa (varsinkin, kun mä kirjotin aika lyhyitä vastauksia).. Mun lukion oppimäärän läpäiseminen riippuu niistä kursseista, niin ois ihan kiva et ne joskus sais takasi.

Koulusta tulin sitten kaverin kyydillä kotiin. Käytiin parin kaverin kaverin kanssa kaupassa, ostettiin Viennetta-jätskiä ja Dallaspullapitko.. Ja vedettiin ne sitten kolmistaan naamaan. :D Se siitä aamun lenkistä..

Ei kommentteja: