torstai 25. helmikuuta 2010

Pohdintoja

Mä oon vähän miettiny sitä, et vaikka mä löytäisin just mulle sopivan shampoon ja hoitiksen, niin en varmaan pystyis ikinä vastustaan kiusausta olla kokeilematta muita tuotteita. Mä tosin olen löytänyt jo sen The Shampoon, enkä koe mitenkään kovin suurta kiinnostusta enää muihin shampoisiin. Miten sitten käy, kun löydän sen The Hoitiksen?!

Just tälläkin hetkellä mun tekis mieli mennä ostamaan EHS hoitiksia (ja paria shampoota) lisää, koska mun hiustuotevarasto alkaa uhkaavasti pienentyä. No, sillä onkin varaa kyllä pienentyä, mutta ei hätää; ensi viikon aikana se täydentyy ainakin kolmella tuotteella, kun hairsupermarketin paketin pitäisi tulla. :P

Mä mietin myös sitä, että tarvinko mä oikeesti kaikkia mun hiustuotteita. Tää ajatus lähti siitä, että lueskelin Facebookissa jotain kyselyä tytöille, jossa sitten oli kysymys "mitä hiustuotetta ilman et pystyisi elämään". Mä luulen että mun vastaus olis hoitis, jos vain yksi pitäis valita. Miksi mulla sitten on reilut 20 eri hiustuotetta? Koska mä tarvin kaikkia. :D Jokaiselle niistä on oma käyttötarkoitus, enkä usko et tulisin toimeen vain yhdellä shampoolla ja yhdellä hoitiksella. Yhdellä shampoolla ehkä pärjäisin, mutta onhan se kivempi et välillä voi vaihdella shampoota. Hoitiksia nyt tarvii olla mielellään useampi, yksi co-pesuihin, toinen kunnon kosteuttava ja yks pikahoitiksena toimiva. Ja mielellään pari muuta lisää. :D Mut mä en oikeesti varmaan pystyis luopumaan mistään mun hiustuotteesta, koska mun mielestä on kiva että niitä on paljon ja se et jokainen niistä tuoksuu ihanalta. Oon jopa oppinu tykkämään niistä tuoksuista, joita aiemmin vierastin liian voimakkaan tuoksun vuoksi! Hyvä minä.

Joo, mut vois kohta viedä jonnekin hoitoon. Tai oikeestaan vasta sitten, kun hiustuotemäärä alkaa hipoa yli 50.

Ei kommentteja: