tiistai 23. helmikuuta 2010

Paljastuksia

Nyt ei tuu kyllä mitään mullistavia paljastuksia, mutta paljastuksia kuitenkin.

Mä en ole alottanut vieläkään lukemaan kirjotuksiin. Lupaan kyl oikeesti huomenna alottaa, koska mulla on muutenkin jo liian kiire, etten ehdi todellakaan kaikkia kirjoja edes lukemaan..

Mulla on huomenna yksin kotona -päivä. Pakko herätä aikasin, että ehdin olla hetken aikaa yksin, ennenkö muut tulevat takasin kotiin. :D Pahinta tässä on ehkä se, et mun pitää herätä jo 8 aikaan.

Tää viikko on liikunnan osalta mennyt perseelleen.. Mä en oo tällä viikolla lenkkeillyt, enkä tehnyt mitään muutakaan, mitä vois liikunnaksi kutsua. Sen sijaan oon vaan mässyttänyt karkkia. Se siitä laihdutuksesta..

Tietokone ja netti aiheuttaa mulle ongelmia. Mun elämässä ei taida olla juuri muuta sisältöö, kuin dataaminen. Hohhoijaa, hankkisin elämän. Tosin mä kyllä haluisin bilettään, ja aionkin mennä ensi vkl.

Tänään aamulla peilistä katsoi hirviö, oikeesti naama näytti petolinnun perseeltä, samoin hiukset. Ihokin v*ttuilee mulle, kiitos ihottuman (jota on myös naamassa, ja siinä se just häirittee).

Ai niin, mä haluisin laivalle töihin. En tosiaan tiä miksi, mutta haluisin kuitenkin. Ei se työ mulle varmaan edes sopisi, koska kärsin aika helposti pahoinvoinnista, mutta ainahan saa haluta.

Ei kommentteja: