tiistai 27. huhtikuuta 2010

Motivaatiofarkut

Mä löysin eräästä nettikaupasta ihanat farkut, mutta tuumakoot eivät ole ihan hallinnassa, ja mittojen mukaan nuo farkut eivät mahtuisi siis päälle. Kuitenkin nuo farkut on sellaiset, että mielelläni ne kaappiini ottaisin. Oon meinaan pitkään halunnut värilliset farkut, ja kyseiset farkut ovat viininpunaiset (ja kivat sellaiset) ja halvat. Ainut miinus noissa farkuissa on se, että ne ovat pillifarkut ja mun jalat näyttää karmeilta vähääkään kapealahkeisissa farkuissa. No, ehkä sekin on tottumuskysymys.. :D Muutenkin kyllä tarvisin farkut, koska justiin mulla meni mun lempparifarkut liiallisen käytön seurauksena haaroista rikki, ja saman tempun tekivät myös toiset housut. :D Mulla on niin isot reidet, ettei housut tykkää. :( Äh, taida kyllä sortua noihin farkkuihin, ainakin olisi tarvoite mahtua sitten niihin.. Ja jos en mahdu, niin ainakin pikkusisko taitaa ilahtua uusista vaatteista..

Ei kommentteja: