keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Täys sata!

Mulla on jo pitkään ollut ideana, et sitten kun tulee sadas postaus, kirjoitan 100 asiaa itsestäni. Harmi vain, että näitä on näkynyt jo tosi moneen otteeseen useissa eri blogeissa, mutta mielestäni niitä on kuitenkin kiva lukea, vaikka kaikissa on sama idea. Ja onhan ne jutut jokaisella kuitenkin erilaisia, joten toteutan sen silti. :D



1. oikea nimeni on Päivi
2. täytän kohta 19..
3. .. ja siitä syystä mulla on karmea ikäkriisi :D
4. en tajua miks aika menee niin pirun nopeesti
5. mun mielestä on kauheeta, et ihan kohta täytän jo 20 enkä oo saanu elämässä mitään aikaseks
6. mulla on aina ollut vaaleet hiukset
7. paitsi jonkun vuoden hairahduksen aikana alimmat hiukset oli tummat
8. oon ihan tyytyväinen et ne ei oo enää
9. rakastan kaikkia hiustuotteita..
10. .. ja haluaisin ilomielin testailla muitakin noiden tän hetkisten lisäks
11. haluaisin pitkät ja hyväkuntoiset hiukset..
12. ..että saisin tietää, sopiiko mulle pitkät vai ei
13. todennäköisesti pitkät ei sovi mulle, mutta haluan silti
14. siks syönkin biotiinia, jos hiukset alkaisi kasvaa vähän nopeemmin
15. mulla on bad hair day every day

16. olin pienenä ainoo meidän luokan tytöistä, joka tykkäs täytekakusta
17. tykkään täytekakuista edelleen!
18. ja sen kyllä huomaa
19. -15kg ois ihan jees
20. mut oisin kyl tyytyväinen vähempäänkin näin aluks
21. miks laihduttaminen on niin pirun vaikee alottaa
22. sanon aina et huomenna alotan
23. mut sit en alotakaan syystä tai toisesta
24. mutta tänään oikeesti alotan!!
25. lähdenkin kohta lenkille
26. ja jätän tän kesken siks aikaa, koska näitä on niin pirun vaikee keksiä :D
27. mut silti oikeestaan aika helppo..

28. oon vähän vaikee ihminen
29. suutun tosi helposti
30. en kuitenkaan osaa olla vihainen kauaa
31. lepyn siis melkein heti
32. vitsailen tosi paljon läskeistäni kavereiden kans
33. yleensä kun näitä läskivitsejä viljellään, me syödään jotain lihottavaa, kuten jätskiä tai karkkia :D
34. kävin 5km lenkillä, ja ilokseni huomasin et kunto ei oo rapistunu täs parin rappioviikon aikana
35. mua ärsyttää aivan suunnattomasti kaikkitietävät ihmiset, jotka on väärässä, mut ei voi myöntää sitä ja jotka inttää vastaan
36. tuun kuitenkin useimpien ihmisten kans ihan hyvin toimeen
37. oon aika hiljanen
38. ja ujo

39. kattelen telkusta kaikkia turhia ohjelmia
40. esim. salkkareihin oon ihan koukussa
41. se vaan on jotenkin tosi koominen sarja, ja repeilen aina kun sitä katon
42. salkkarien lisäks katteln CSI:ta, ja CSI Miamia ja joskus jopa CSI NY:a
43. välillä huomaan jonkun jakson lopussa vatsa, et oon nähny tän aiemmin
44. en tajua miks edelleen katon niitä, kun ne jaksot on muutenkin melkein samanlaisia
45. viimeisin “löytämäni” sarja oli Rantavahdit, joka tuli JIMiltä
46. katoin sitä kaikki jaksot siitä lähtien kun vahingossa katoin eka yhden jakson
47. sen takia mä koen matkakuumetta Australiaan
48. mietin jo, kuinka kivaa ois Bondi Beachilla


49. ainakin olisin turvassa niiden rantavahtien hellässä huomassa :D
50. voisin myös haluta Balille, mut vaan sinne rannalle ja niiden paikallisten rantavahtien takia
51. päätin, et joskus viä meen lomalle sinne Australiaan
52. tosin vasta sit kun oon laihempi..
53. .. et rantavahtien ei tarvi tuskailla pelastaessaan norsua sieltä aallokosta
54. oikeestaan ois kiva vaikka asua pari kuukautta jossain ulkomailla


55. eläimet on ollu aina iso osa mun elämää
56. oon kuvasta päätellen ollu joskus laiha (tai no en laiha, mut huomattavasti normaalimman kokonen)
57. toi kuva on otettu varmaan 4 vuotta sitten
58. ja noi housut on mulla edelleen
59. ja ne jopa mahtuu päälle (varmana venyny vaan käytössä ja kasvanu mun mukana)
60. sain ekan oman lemmikkini 10-vuotislahjaksi
61. ja se oli mun ikioma kani <3
62. sen jälkeen en oo kanitonta päivää nähny
63. ja nyt niitä pupusia on muutama :D
64. vanhemmat on varmaan moneen otteeseen miettiny, et niiden ei tarvis kuskailla mua kaninäyttelyihin, jos ne ei ois antanu lupaa tuoda mulle sitä kania
65. mut onneks sain sen
66. muuten multa ois jääny tutustuminen moniin ihaniin kani-ihmisiin



67. tykkään laittaa ruokaa
68. silti aina teen jotain tavallista, tyyliin makaronia tai riisiä ja kanaa
69. ois kiva välillä kokata jotain erilaista
70. mut inspiraation yllättäessä kotoa ei löydy kuitenkaan tarvittavia aineita
71. tällä hetkellä mulla on jotenkin tylsää :o


72. en tiä mitä haluan tulevaisuudeltani
73. enkä tiedä minne hakisin opiskelemaan
74. tai pari paikkaa on jo mielessä, mut en oo päättäny viä hakujärjestystä
75. ja ainakin yks paikka pitäis keksiä..
76. mun isoin haave on kuitenkin, et pääsen kynsiteknikkokoulutukseen
77. mun piti mennä jo alkuvuodesta, mut kirjoitusten takia en päässy : (
78. ja nyt toi homma on ainakin syksyyn asti jäissä, et jos sit sen jälkeen kattois
79. mut aion joka tapauksessa jossain vaiheessa toteuttaa ton haaveen, parempi myöhään kun ei milloinkaan


80. taidan olla kevätihmisiä
81. en muista olleeni ikinä näin innostunu ja ilonen keväästä
82. odotan tosi innolla myös kesää
83. mutta en kesätöitä :D
84. toivottavasti tulis tosi lämmin kesä
85. ja toivottavasti ainakin mun vapaapäivinä paistais aurinko
86. tänään lenkillä käydessä mun teki mieli mennä uimaan
87. ja tää idea lähti siitä, kun kattelin vettä täynnä olevia ojia :D
88. järvessä kuitenkin kävisin, jos menisin uimaan
89. mitäs väliä sillä on, et jäät ei oo vielä edes lähteny?
90. harkitsen oikeesti vakavasti sitä uimista
91. enkä ymmärrä miks, koska en muutenkaan ui kesäisin kuin sen verran, et kerrat voi laskee kahden käden sormilla
92. pienenä kyllä tykkäsin uida parikin kertaa päivässä
93. oon varmaan liian vanha sellaseen huviin, et ne nuoruuden into on jääny
94. tykkään ostella kenkiä ja laukkuja
95. niitä on niin helppo sovittaa, eikä tuu tuskallista oloo, jos kenkä ei mahdukaan jalkaan :D
96. vaatteiden kanssa taas tulee (eikö tääkään koko mahdu..)
97. haluaisin muuttaa ja päästä sisustamaan omaa kotia
98. mut mulla ei varmaan ois ikinä varaa sisustaa, kun kaikki rahat menis vuokraan ja elämiseen
99. vihaan siivoamista
100. yllätin itteni, kun keksin näin monta juttua! Puolivälin paikkeilla kyl iski epätoivo

Ei kommentteja: