sunnuntai 31. tammikuuta 2010

AAAAAAAARGH

Mua ottaa nyt kyllä niin paljon päähän... Kun tää kuukausi tässä juuri on päättymässä, niin ajattelin kirjoittaa tuon viikkokatsauksen lisäksi kuukausikatsauksen. Kuukausikatsauksen aion kyllä julkaista vielä illemmalla, mutta mut saa raivon partaalle oma tyhmyyteni ja huolimattomuuteni. Olen nimittäin hukannut mun ruokapäiväkirjavihkoni (jota siis pidin sen muutaman päivän), ei siinä muuten mitään, mutta olin kirjoittanut samaiseen vihkoon mittani tammikuun alussa. Nyt en sitten voi verrata tammikuun alun mittoja loppukuun mittaustuloksiin.

Ehkä ihan hyvä niin, koska noi tulokset näytti aika pahoilta, mutta nyt on kyllä sellainen vitutuksen multihiupentuma menossa, että oksat pois! Haluun sen vihon tännenytheti!!!

Jos sitä ****n vihkoo ei edes löydy, niin toivottavasti se on sitten niin hukassa, ettei kukaan muukaan löydä sitä ikinä. En nimittäin todellakaan halua, että äiti tai kukaan muukaan meidän perheestä saa tietää mun painoni ja strategiset mittani. Mieluummin esittelen niille joskus puolen vuoden päästä, kuinka olen laihtunut (jos siis olen..) kuin että kaikki tietäis mun mittani, mitä ne tällä hetkellä on.

Meen purkamaan tätä armotonta ketutusta. Ehkä tuun paremmalle mielelle, kun leikkaan muutaman kanin kynnet ja siivoan kanilan. Sit uudella tarmolla vaan etsimään sitä vihkoa, pakko sen jossain on olla!

Ei kommentteja: