perjantai 15. tammikuuta 2010

Ahdistusta enemmän kuin laki sallii

Hassua, että tää blogi on menny postausten osalta toisen blogini (Päivin Puput) ohi vajaassa kuukaudessa, ja tuo toinen blogihan on ollut pystyssä jo lähes pari vuotta. No mulla selkeesti on enemmän kirjotettavaa omasta elämästäni, kun ei noiden kanien elossa mitään kummempia tapahdu..

Ei olis pitänyt tänään käydä vaa'alla.. Oon lihonu kilon! :'( No okei, se voi olla tätä ihan normaalia painonvaihtelua, mutta silti. Oon niin ahkerasti tällä viikolla polkenu kuntopyörällä, vaan yks päivä jääny välistä. No ehkä tää tästä viä iloks muuttuu.

Mulla alkaa tulla hirveä kiire psykologian itsenäisten suoritusten kanssa! Pitäis kaksi kurssia suorittaa itsenäisesti, ja viikon päästä maanantaina olis kokeet.. Ei siinä mitään, mut pitäis viä kaks tutkielmaa vääntää. Ärsyttää, kun en saa mitään aikaseksi. Nytkin panikoin ajan loppumisen kanssa, mutta silti aikaa löytyy kaikelle muulle turhalle (kuten tälle blogille, vaik ei tää turha oo) ja tarpeettomalle. Kohta huomaankin, et viikko on menny, ja sit mulla on vaan kaks päivää aikaa hoitaa noi kurssit. PANIIKKIPANIIKKIPANIIKKI.

Mä yritän kyl nyt tän vkl aikana alottaa noita tutkielmia, ettei tuu liian kiirettä. Vaikka kiire tässä jo nyt on, mut en halua enempää stressiä.. Stressiä aiheuttaa vielä lisäks penkkarit ja kirjotukset.. Pitäis lukee ja penkkariasu hommata, onneks netistä löysin jo yhden ihan kivan ja halvan. Vielä pitäis käydä ostaan se tai tilata, niin ois yks huolenaihe vähemmän.

Ei kommentteja: