lauantai 23. tammikuuta 2010

Apuuuuva

Kiire tulloo noiden tutkielmien kanssa. Oon valittanu noiden tekimisestä jo aivan liikaa, mutta nyt se paniikki vasta iskee.. Päivä aikaa tehdä tuo toinen tutkielma valmiiks ja samana päivänä pitäis sit yrittää lukee kahteen eri kokeeseen. Helppoo kun mikä! Mutta oon päättänyt, että tän loppuillan teen tuota tutkielmaa.. Ainakin tän pari tuntia, minkä verran mulla kestää et hiukset kuivuu.

Oon muutenkin varmaan tulosa mökkihöperöks, kun mun tekee mieli siivota! Mun, jolla on viha-rakkaus -suhde siivoomiseen. Suomeksi sanottuna vihaan yli kaiken siivoamista, ja voin ihan hyvillä mielin olla siivoamatta vaikka kolme kuukautta. Mutta sitten välillä tulee inspiraatiotulva, ja tekee mieli siivota. Ja näitä siivousintoiluja tulee ehkä kaksi kertaa vuodessa. Ja tää on nyt vähän huono hetki, yritän siirtää innostusta tiistaille, jollon voisin oikeesti pikkusen siivota tota huonetta. Oon ajatellut tehdä ihan perusteellisen siivouksen, eli tyhjennän kaikki kaapit ja hyllyt ja heitän oikeesti kaiken turhan pois. Mulla on sellanen tyyli, et säästän melkein kaiken.. Siks on välillä ihan hyvä heittää turhia juttuja pois, ja jotain käyttökelposta jos löytyy niin lahjottaa jonnekin. Vaatekaapista löytyy varmaan pikkusiskolle jotain, ja kaapit pursuaa vanhoja Pollux-kirjoja, joista suurin osa saa kyllä lähteä myyntiin. Katotaan miten tuun onnistumaan, vai tulenko ollenkaan. Ja kuinka KAUAN mulla menee tähän operaatioon aikaa?! Palailen kertoon siivouskuulumisia siis vuonna 2027, tuskin aiemmin saan aikaseks siivoiltua..

PS. rakastan noita kenkiä edelleen *tahtoo kesän et pääsis niiden kans jonneki ihmisten ilmoille*

Ei kommentteja: