keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Tuoksukaupan tuotteita

Tilasin tuossa viime viikonloppuna Pienestä Tuoksukaupasta paria eri öljyä ja voita hiustenhoitoon. Mullahan on siis tilaamaton (ja tipaton) tammikuu, mutta mä en laske näitä tuotteita nyt tuohon hiustuotteiden tilaamattomuuslakkoon.. Vaikka hiuksiin näitä toki käytänkin, mutta mun lakko koskee lähinnä kaikkia shampoita ja hoitiksia, mukaanlukien erityisesti kaikki kampaamotuoteet. Ja uskallan jo tässä vaiheessa sanoa, että tuo tilaamaton tammikuu tulee onnistumaan! 4 päivää tätä kuukautta jäljellä, joten ei tässä nyt voi tapahtua mitään, mikä pilaisi tän lakon. Ens viikolla jos sitten tilailis taas jotain kivaa. Oikeastaan tällä hetkellä ei edes tee mieli tilata mitään, mutta välillä tulee kyllä tilanteita, että voisin ihan hyvillä mielin klikkailla 20 hiustuotetta ostoskoriin ja pistää tilauksen menemään. :D

Mutta niihin Tuoksukaupan tuotteisiin. Postilaatikosta löytyi siis paketti, joka sisälsi avokadoöljyä, jojobaöljyä, kaakaovoita ja karitevoita sekä pienen näytepussin babassuöljyä. Ja kaikkihan oli sitten aivan jäässä, mutta ei siinä kauaa mennyt, kun öljyt olivat taas juoksevia.




Järkytyin vähän noiden voiden määrästä. Kaakaovoita tilasin 50g ja karitevoita 100g, jotenkin nuo määrät eivät kuulosta paljolta, mutta oikeesti jo tuo 50g näyttää paljolta. Musta tuntuu, että mulla tulee kestämään pieni ikuisuus, että saan noi käytettyä. Varsinkin, kun nuo kaikki tuotteet ovat mulle täysin uusia, enkä ole tottunut niitä käyttämään, niin saa nähdä miten onnistun saamaan niistä kaiken hyödyn irti. Babassuöljystä mulla ei ollut mitään tietoa, että mihin sitä voi käyttää ja tuoksukaupan sivujen mukaan se on vähän samanlaista kuin kookosrasva, mutta vain hoitavampaa. Ja tätä voi käyttää siis ihonhoidossa. Kokeilin sitä sitten heti mun kaulassa olevaan ihottumaan, nyt sitten jännityksellä odotan, että vaikuttaako tuon käyttö mitään.

Ei kommentteja: