maanantai 18. tammikuuta 2010

Rakkautta ensi silmäyksellä

Mun tutkielmat ei edisty oikeen. :D Mut onhan mulla viä viikko aikaa...

Löysin netistä aivan yli-ihanat kengät, oon aivan rakastunut. Ne tulee myyntiin vasta huomenna, et koitan tässä pysyä housuissani huomiseen asti. ;D Ne kengät vaan on pakko saada, niitä vois ehkä käyttää ylppäreissä.. Tai sitten ei, koska mielelläni ostan uudet kengät niihin pippaloihin. Toivottavasti noiden kenkien hinta ei oo kovin korkea, koska mä niiiiiin haluun ne kengät ja mielellään sopuhintaan.

Huomista siis odotellessa, et saan noi kaunokaiset kotiin mahdollisimman pian. Äitille en kyllä uskalla kertoo, koska sen mielestä mulla on ihan liikaa korkokenkiä. Onhan niitä toki muutama pari, mut kenkiähän ei voi koskaan olla liikaa. Samalla katselin yksiä ruskeita saappaita, joissa on ihan matala korko. Nekin on aika herkut, voisin sellaisetkin tilata. Mutta nyt järki käteen, mulla ei oo oikeen vaatteita, joiden kans ruskeaa voisin pitää. Joten tilaan ne kengät vasta sitten, mikäli joskus oon saanut kaappiini hommattua jotain niihin ruskeisiin ihanuuksiin sopivaa.

Kenkien ostaminen on niin ihanaa, kun ei tarvitse tuskailla sovituskopeissa. Kengät vaan voi vetää jalkaan ja jos on väärä koko, niin vaihtaminen onnistuu ilman tuskaa. Mä niin odotan sitä huomista. <3

Ei kommentteja: