sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Kuukausikatsaus: Tammikuu 2010

Tässä tulis nyt heti viikkokatsauksen perään kuukausikatsaus, kun vihdoin löysin sen vihkon. Ideana on siis, että kerron teille miten laihdutus on edistynyt, ja tässä tulee sitten tuloksia numeroina. En todellakaan aio laittaa lähtömittoja näkyviin tänne, ja uskallan väittää, että tuskin koskaan tulen omia mittojani tänne kirjoittamaan. (Never say never..) Olen päättänyt punnita ja mitata itseni kuukauden välein, eli kuukauden päästä sit taas seuraavia tuloksia.. Punnitsen kyllä itseni useamman kerran viikossa, ihan uteliaisuuteni vuoksi, mutta tänne tulee vain kuukausittaiset tulokset. :)

Pohje: -2cm
Reisi I (polven yläpuolelta): -3 cm
Reisi II (paksuimmasta kohtaa): -1cm
Lantio: -
Maha (läskein kohta): -
Vyötärö: -
Paino: +1,4kg

Alunperin mun kuukausikatsauksen piti käsittää hiustuotteisiin kulutetut rahat, mutta tää on ehkä parempi idea.
Mutta ei hätää, ensi kuussa kuukausikatsaukseen yhdistetään mahdollisesti hankitut hiustuotteet. Tähän niitä ei tietenkään voi laittaa, koska mun Tilaamaton Tammikuu ONNISTUI! Tilaamaton Tammikuu -nimityshän johtuu siitä, että tilaan hiustuotteet yleensä netistä, koska ne saa reilusti halvemmalla kuin ostamalla hiustuotteita myyvistä liikkeistä.

Ja sitten noihin tuloksiin. Oon tosi pettynyt, et paino on noussut noin paljon. :( Mut sit oon tosi innoissani et jaloista on lähteny noin paljon senttejä. Ehkä mun läskit on muuttunut lihaksiks, ja siks paino on noussut. Lihashan painaa enemmän kuin läski. Mut ihanaa huomata, et toi pyöräily on tainnut tehdä tehtävänsä! Lisää pyöräilyä siis. Tolle ylävartalolle on kyllä aika tehdä myös jotain. Siksi taidan alkaa jumpata, kun tuolla kaapissa lojuu Kunto+ jumppavideoita (tai siis dvd:itä). Ois tosi kiva jos tosta mahasta sais kans pois muutaman sentin ensi kuun aikana.

Tää päivä oli vähän rennompi, mun piti pitää lepopäivä, mutta sitten pitikin käydä koiria hoitamassa. Eikä toi lenkki nyt niin rankka ollu, ja eiköhän tässä elämän aikana oo tullu jo ihan tarpeeks laiskoteltua. ;)

Mua jännittää jo nyt ens kuun tulokset. Toivottavasti tulis hyviä tuloksia, eli paljon senttejä ois lähteny ja samoin painoa.

Ei kommentteja: