lauantai 16. tammikuuta 2010

Aikaansaamottuutta ja laiskuutta

Ärsyttää aivan suunnattomasti tää mun aikaansaamattomuus!! Tiedän, että mulla olisi tekemistä vaikka muille jakaa, mutta silti en tee asioiden eteen yhtään mitään. Tänään sentään tein huoneeseeni pikasiivouksen, eli heitin kaikki vaatteet lattialta kaappiin. Ainakin siellä näyttää nyt siistimmältä, kun lattiaa ei peitä pehmeä vaatekerros.. Siivosin myös kanilasta osan pikasiivouksena, ja yllättävää kyllä, se oli todellakin pikasiivous. Aikaa meni ehkä vartti, mutta ei mulla ollut edes paljoa siivottavaa.

Huoh, ja nyt kirjoitan taas tätä blogia, vaikka voisin paneutua neuroosien ja sanattoman viestinnän maailmaan.. Mutta kun ei jaksa. Mä valitan sitä, että mulla ei ole aikaa kuin vajaa viikko, mutta silti en voi vain aloittaa noita tutkielmia. Kyllähän ne nyt valmiiksi saisi, kun vain aloittaisi. Huomattavasti parempaa tekemistä on maata kaksi tuntia sängyllä ja kuunnella samalla radiota sekä miettiä miten siivoan huoneeni. Ja kun päätyy siihen tulokseen, et parasta siivota "poissa silmistä, poissa mielestä" -tyylillä, niin sekin kaksi tuntia meni hukkaan.

Ärsyttää, kun kaikki urputtaa siitä teenkö koneella koulujuttja vai en. Mua ahdistaa aina kaikki aloittamiset, tässä tapauksessa noi tutkielmat. Ja sitten kun siihen vielä tullaan valittamaan siitä, että en tee niitä niin räjähtäminen on lähellä. Mun täytyy vaan saada rentoutua kuuntelemalla musiikkia ja avautua samalla blogiin, niin ehkä mä huomenna voin aloittaa ne tutkielmat. :D

Ihanaa, kun tänään on lauantai eli saunapäivä ja pääsee pesemään hiukset. Täytyis tässä taas alkaa suunnitella uutta hiustuotetilausta (okei, tunnustan et olen suunnitellut sen jo aikaa sitten), tai ehkä sittenkin pitäis miettiä voinko karsia sieltä jotain. En tosiaan voi, mutta pakko se on, ettei taas mee kolminumeroista lukua rahaa. Paitsi et ei mulla oo koskaan menny omiin tuotteisiin niin paljoa, vaan siinä on samassa ollut myös muiden tuotteita. ;) Näin muuten tässä yks yö unta, et jouduin soittaan kaverille, etten voi tilata sille mitään, koska mulla on jo ihan liikaa omia tuotteita tilattavana.. Enneuni? Toivottavasti ei. :D

Ei kommentteja: