perjantai 22. tammikuuta 2010

Hellooou

Tänään tuli käytyä jopa koululla ja viihdyinkin siellä jopa pari tuntia. Olin ihan kokonaan unohtanut, että niiden hehkuttamieni kenkien piti tulla tänään, mutta sitten kun muistin asian, niin kyllä tuli kiire kotiin. :D

Tällaiset ne sitten on.


Aluksi olin ehkä hieman pettynyt, kun nuo ei olekaan niin mustat, vaan vähän tuollaiset harmahtavat. Mutta sitten kun sain ne jalkaan... Todella hyvän tuntuiset kengät jalassa ja vielä sopivat. Aivan ihanat, vaikka nuo ovatkin aika räväkän näköiset. :D



Nää kengät on kyllä älyttömän korkeat, korko on reilu 11 cm ja tuosta päkiän kohdalta ne ovat 3cm korkeat. Reilusti tulee siis pituutta lisää, kun nuo jalkaan laittaa.



Näitä kenkiä en kyllä ihan heti baariin laita. Mulla oli jo ongelmia kävellä näillä selvinpäin, saati sitten pienessä tuiskeessa.. Tosin sillonhan kaikki onnistuu paljon paremmin. :D Voi kyllä olla myös niin, että onnistun katkomaan jalkani noilla, on nuo sen verran "tappokengät". Joka tapauksessa täytyy opetella kävelemään noilla, että kehtaa ne joskus ihmisten ilmoille laittamaan.

Ja kynsistä mun piti ottaa aina kuvia, mutta unohdin ottaa mun "välipäiväkynsistä" kuvan, mutta ei niissä paljon mitään nähtävää olis edes ollut. Ne oli lakattu Dependin lilalla lakalla, joka on aika kuraa.. Välillä lakka näytti ihan ruskealta, eli kyseinen lakka ei todellakaan kuulu mun suosikkeihin. Nyt kynnet on lakattu taas tuolla ihanalla pinkillä ja niissä on tarrat koristeina. Nuo tarrat ovat pysyneet ihan älyttömän hyvin, vaikka laitoin päälyslakkaa vain yhden kerroksen!

Tässä vielä kuva, kynnet vähän viimeistelemättä, kun lakkaa on suhittu minne sattuu. :D Ja taas kuva vääristää väriä, mutta se on nyt voivoi..

Ei kommentteja: